Deze herfst staat er een legendarisch moeilijke game op je te wachten. Een eenvoudig maar veeleisend principe, meteen vanaf het eerste level! Alles staat op het punt je om het leven te brengen. Zelfs de camera en de hoofdrolspeler van deze game zijn tegen je, want ze zijn constant in beweging! Voeg wat prikkeldraad, spietsen en scherpe messen toe en je krijgt Red Game Without a Great Name. Zul je sterven? Jep!
Gefrustreerd zul je niet raken, althans, niet teveel. Er zijn geen laadschermen tijdens het herstarten van een level, en door de swingende muziek en het ‘nog-een-keer-syndroom’ zul je willen blijven spelen totdat je alle 60 levels hebt voltooid.
Er zijn drie verschillende power-ups die je helpen in je reis door dit doolhof, maar wees ervan bewust dat ze als dubbelzijdige messen gebruikt kunnen worden als je even niet oplet.