Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
De cloudversie van Resident Evil 7 biohazard biedt het complete pakket content voor dit bekroonde survivalhorror-meesterwerk, inclusief alle DLC- en bonuscontent die eerder is verschenen. Ervaar de game die het genre opnieuw heeft gedefinieerd en een revolutie betekende in de Resident Evil-serie.