Rift of the NecroDancer
De NecroDancer is terug in een gloednieuwe ritmegame-spinoff! Help Cadence zich een weg door de moderne wereld te banen en tegelijkertijd de scheuren te repareren die haar leven hebben verwoest. Beleef ritmische gevechten in Rift Mode, minigames en baasgevechten! Alles op de beat van een gloednieuwe soundtrack van Danny Baranowsky en vrienden.