Neem plaats op de troon van het koninkrijk Varennes en bestuur meerdere generaties heersers in een dappere strijd tegen de Seven Heroes. Dankzij het dynamische freeform-scenariosysteem, bekend van de razend populaire RPG-reeks SaGa, kun je meerdere helden onder je hoede nemen om over je rijk te heersen en de ontwikkeling van een land te sturen zoals jij dat wilt.