Salaryman Shi
Reis door kleurrijke omgevingen, vecht met rare dieren en beheers de kracht van je koffers om... op tijd op werk te zijn? Salaryman Shi is een 2D platformspel waar je speelt als loonslaaf Takeshi Shi en je je haast om de bus naar het kantoor te halen! Twintig uitdagende levels staan in de weg van jou en je loonstrook, maar wees niet bang, want je hebt je koffers om je te helpen.