BOUW KLASSIEKE TRACKS
Speel tegen je vrienden of tegen de kunstmatige intelligentie (AI) van de computer. Het zal absoluut niet makkelijk zijn om te winnen.
Je kunt het perspectief tijdens de race altijd op zeven verschillende manieren aanpassen, zodat je een optimaal zicht hebt op de actie.