Semispheres
Semispheres is een meditatieve, parallelle puzzelgame waarin dubbele realiteiten centraal staan.
Om het mysterie te ontrafelen moeten je linker- en rechterzijde samenwerken om in een van de meest betoverende omgevingen intelligent opgebouwde puzzels op te lossen.
Met behulp van portals en andere mogelijkheden om bewakers te vermijden, bedenk en voer je een plan uit om de parallelle werelden van Semispheres te herenigen.