She Dreams Elsewhere
She Dreams Elsewhere is een surrealistische avonturen-RPG over dromen en de mate waarin ze de realiteit weerspiegelen. Je speelt als Thalia, een door angst geteisterde, comateuze vrouw op een reis om de nachtmerries te overwinnen die voorkomen dat ze wakker wordt, terwijl je ook ontdekt wat er aan deze puinhoop vooraf is gegaan.