Some Distant Memory
Some Distant Memory is een met de hand getekende ontdekkingsgame die zich 300 jaar na het einde der tijden afspeelt. Jij bent een archeoloog, professor Zay genaamd, en wordt bijgestaan door je compagnon, ARORA, een eeuwenoude AI die in staat is om menselijke gedachten te reconstrueren aan de hand van gescande relieken.