“Space Party” is een partygame die je met je vrienden kunt spelen in de lokale multiplayer-mode, waarin je met elkaar in contact komt om te zien wie het beste scoort en verdedigt. Hoe meer spelers, hoe chaotischer de games zullen zijn! Kies je spelmodus en speel met vrienden, tegen AI of beide, gecombineerd met gebeurtenissen die elk spel uniek maken. Dit spel is een revolutionaire herinrichting van het klassieke spel Pong, waar spelers vaardigheden tot hun beschikking om waanzin te verzekeren alle niveaus, met tientallen ballen vliegen over het veld!