Spellspire
Spellspire is een spannende combinatie van een woordspel en een RPG boordevol actie. Neem letters uit een veld om woorden te spellen en schiet ze af met je toverstok alsof je spreuken uitspreekt. Hoe langer het woord, hoe sterker de aanval!