Spiral Splatter
Stel je probleemoplossend vermogen op de proef in 11 verschillende gebieden met meer dan 100 levels vol fascinerende puzzels. Vind je weg door elk level en pas op voor bewegende obstakels. Als je te langzaam bent, haalt het spook je in, dus zorg dat je binnen de tijd de finish bereikt!
In elk gebied wordt een nieuwe, steeds moeilijkere uitdaging toegevoegd. Zo zal Spiral Splatter uiteindelijk zelfs de grootste puzzelheld op de knieën dwingen.