Splasher is een 2D-platformer met een unieke arcade-stijl vol actie, in een te gek cartoonesk universum.
Neem het op tegen Le Docteur, de kwade baas van de verffabriek, en red de Splashers. Met je wonderbaarlijke verfkanon krijg je kleurrijke superkrachten. Stel je vaardigheden op de proef en versla alles wat de fabriek op je bord gooit!