Spot The Difference
Van de oorspronkelijke makers van de wereldberoemde game voor spelmachines, Spot The Difference, is er nu Spot The Difference voor de Nintendo Switch. Dit is een versie voor twee spelers waarin je het tegen elkaar kunt opnemen waar en wanneer je maar wilt.
Deze speciale editie van Spot The Difference heeft dezelfde spannende gameplay als de originele game en net als in het origineel heb je scherpe ogen nodig om alle verschillen te vinden voor je tegenstander dat doet, of voordat de tijd om is in de stand voor één speler.