Spy Guy: Detective Games Bundle (3 in 1)
Spy Guy is een nieuwsgierige detective die graag op zoek gaat naar aanwijzingen, verborgen voorwerpen en de wereld rondreist. Verken 3 geweldige spellen in de Spy Guy-serie, waarin je op zoek gaat naar verborgen voorwerpen, racet tegen de verstreken tijd, puzzels oplost en paaseieren zoekt die te maken hebben met het thema van een bepaalde locatie.
Spy Guy is een spel voor iedereen - speel alleen, met je team, ouders of met z'n tweeën! Lach, speel en train je hersenen! Drie delen van het spel bieden je meer dan 840 levels, meer dan 2000 verborgen voorwerpen en nog veel meer.