Voeg de monsters van dezelfde kleur samen op een eenvoudig 4x4-raster. Om een monster te verplaatsen, schuift u uw vinger in de gewenste richting. De gekleurde monsters kunnen omhoog, omlaag, naar links of naar rechts bewegen. Wanneer twee monsters van dezelfde kleur elkaar raken, zullen ze samenkomen. De samengevoegde monsters bewegen nu samen als een groep. De puzzel is opgelost als alle monsters van elke kleur zijn samengevoegd. Maar pas op, als je de monsters te snel laat glijden, loop je misschien vast op het bord. Bij het voor het eerst openen van het spel is er ook een kort turorial waarin wordt uitgelegd hoe het spel moet worden gespeeld.