Suicide Guy speelt zich af in de ongelofelijke en vreemde dromen van de hoofdpersoon. Wat zou je doen om datgene te redden waar je het meeste van houdt? Duik in zijn rare dromen en help hem wakker te worden voordat het te laat is.