Sumer brengt de strategie van bordspellen samen met de actie van videogames. Spelletjesavond komt naar de Nintendo Switch!
Neem de rol van Soemerische edelen, die met elkaar wedijveren om de gratie van de godin Inanna. Verzamel gerst, bied tijdens veilingen op geiten, en breng rituele offers om haar voor je te winnen en aan haar zijde te mogen heersen!
In Sumer bouw je een imposante tempel en maak je kennis met een geheimzinnige cultuur aan het begin van de beschaving. Schitterende graphics en sfeervolle muziek brengen een Mesopotamische muurschildering tot leven in deze hybride van een bordspel en een actiegame voor maximaal vier spelers.