Als een intergalactisch team van sportliefhebbende aliens jou en je vrienden uitdaagt voor een muzikale vijfkamp valt er maar een ding te doen: de dichtstbijzijnde tuinkabouter vastpakken en het veld op gaan!
Super Beat Sports is een verzameling van vijf muzikale sportieve minigames. Dit betekent dat je moet slaan, kaatsen en scoren op de maat van de muziek om de hoogste score te halen.