Tachyon Project
Tachyon Project is een dual-stick shooter op basis van een verhaal boordevol actie. In de verhaalstand kun je alle wapens, secundaire wapens en extra's die je kunt gebruiken om je schip uit te rusten vrijspelen. Deze heb je hard nodig, want er zullen meer dan dertig verschillende soorten vijanden (en vier eindbazen) op je afkomen die keer op keer lastiger worden om te verslaan!
In Tachycon Project krijg je de leiding over Ada, een intelligent softwareprogramma dat is ontworpen om de meest beveiligde servers ter wereld te hacken. Na een aantal mysterieuze gebeurtenissen wordt Ada uit haar voormalige thuisbasis (een testserver) gegooid en op het internet gezet. Een terugkeer blijkt onmogelijk, dus begint ze aan een queeste om het lot van haar makers te weten te komen en de waarheid te achterhalen. Helaas steken de zaken wat gecompliceerder in elkaar dan ze eerst voor ogen had...