Tennis in the Face
Dit is Wimbledon niet: dit is Tennis in the Face! Zet je schrap voor snoeiharde, stuiterende ballen die keihard aankomen!
Help voormalig tennisster Pete Pagassi en red de stad van Explodz, een energiedrankje van een kwaadaardige fabrikant. Schakel enge clowns, corrupte politieagenten en Explodz-verslaafden uit door tennisballen recht in hun gezicht te meppen! Laat de bal tegen muren stuiteren om zelfs weggedoken doelwitten te kunnen raken die als lappenpoppen tegen de vlakte gaan. Start briljante kettingreacties en kijk toe hoe de chaos zich ontwikkelt.
Win levels om door te gaan naar het volgende district, om uiteindelijk je ultieme doel te bereiken: de verwoesting van de megafabriek van Explodz. Probeer in elk level een kroon te verdienen!