The Bunker is een psychologische horrorgame met echte acteurs.
Als de laatst overgebleven overlevende in een nucleaire bunker, is Johns dagelijkse routine het enige wat hem bij zinnen houdt. Maar wanneer er een alarm afgaat, begint zijn geest af te brokkelen. Graaf in lang vergeten gebieden, haal verdrongen jeugdherinneringen boven en ontsluier de duistere geheimen van The Bunker.