Word een van de meest schitterende dieren op de planeet.
The Deer God is een adembenemend avontuur, opgebouwd uit unieke 3D-pixel art. In deze uitdagende platformgame gaat het over overleven, reïncarnatie en karma. Ervaar een prachtige belichting, een systeem met een opgaande en ondergaande zon en uitgestrekte landschappen.