The Jackbox Party Pack 4
De grootste en vierde uitbreiding van deze verhalende partygame heeft niet vijf, maar vijf en een halve games die leuk zijn voor iedereen!
1. De enorm vermakelijke sequel Fibbage 3 (twee tot acht spelers). Speel met gloednieuwe soorten vragen of speel Fibbage: Enough About You (drie tot acht spelers). Raad de raarste feiten over je vrienden.
2. De Internet frame-game Survive the Internet (drie tot acht spelers). Verdraai de “online” opmerkingen van je vrienden om ze belachelijk te maken.
3. De griezelige date-a-thon Monster Seeking Monster (drie tot zeven spelers). Sms en date met mede-monsters met speciale krachten.
4. De te gekke debatteerwedstrijd Bracketeering (drie tot zestien spelers). Zet slim in op absurde redeneringen.
5. De one-up art game Civic Doodle (drie tot acht spelers). Doe je best om de muurschilderingen in de stad zo mooi mogelijk te maken.