The Lost Cube is een uitdagende platformer die inspiratie neemt van klassieke titels. Het verhaal ontvouwt zich in een kleine stad ligt ergens in Noord-Europa. Elke dag, een speciale tune gaat over een welvaart op aarde door middel van een Magic gitaar.
The Lost Cube zal je geduld te testen als je te verslaan 60 handgemaakte levels. Elk station heeft zijn eigen thema en vijanden die hebben bewezen een boeiende en unieke uitdaging. U vindt er een grote mate van concentratie en een beetje geluk om vijandelijke aanvallen te vermijden nodig en het vrijmaken van je dorp uit de sombere toestand.
Collect plectrums, probeer niet te veel om te sterven en de afwerking van de levels zo snel mogelijk.