The Mummy Demastered
Een krachtig oud kwaad heeft zich gemanifesteerd en de oorlog om de mensheid te redden is begonnen! The Mummy Demastered gooit je in een 16-bit strijd tegen de ondoden in een 2D-avontuur vol actie.
Als elite-agent in de Prodigium-organisatie jaag je op monsters met een verscheidenheid aan wapens, upgrades en magische artefacten. Verdedig de mensheid tegen de bovennatuurlijke hordes van Prinses Ahmanet!
Jouw Prodigium-teamgenoten zijn al op het strijdtoneel, maar het contact met hoofdkwartier is al uren geleden verloren gegaan. Verken graven, bossen, verlaten tunnels en de vervloekte straten van Londen, en ontdek het lot van je bondgenoten.
Maar pas op! Ahmanet stuurt legioenen zombies, insecten, ongedierte en nog veel ergere monsters op je af... Als je niet voorzichtig bent zul je de volgende ziel zijn die aan Ahmanet wordt geofferd.