Je moet jezelf bewapenen, je jetpack vastknopen en door de melkweg reizen in , waardoor party chaos ontstaat! Met snel veranderende spelmodi, 8 aanpasbare personages en gameplay-gestuurd, zal geen enkele ronde van The Otterman Empire altijd hetzelfde zijn!