Theatre Tales
Onze ouders lazen ons vaak verhaaltjes voor het slapen gaan. Wij hebben deze magische sprookjeswereld opnieuw tot leven gewekt in Theatre Tales.
In Theatre Tales kun je als sprookjespersonages spelen. De personages worden als poppen weergegeven, net als de poppen waarmee we in onze jeugd hebben gespeeld.