Time Recoil
Time Recoil is een shooter met vogelperspectief waarin je vijanden moet verslaan om de tijd te vertragen in adembenemende slow-motionvuurgevechten. Gebruik spectaculaire speciale moves om de wereld te redden van Mr. Time, een gekke wetenschapper die in een kwaadaardige dictator is veranderd en de tijd kan manipuleren. Schiet, ontwijk en ren met bulderende wapens door zijn verschrikkelijke imperium. Laat je superkrachten de vrije loop!