Het eenvoudige leven in een klein dorpje in de bergen is ruw verstoord. Iemand heeft de meeste inwoners ontvoerd. Enkele dappere helden probeerden hun vrienden te redden, maar niemand is teruggekeerd. Kleine Toby bleef niet bij de pakken neerzitten en ging zelf naar ze op zoek. Hij ging naar het diepe woud en realiseerde zich al snel dat dit slechts het begin was.
Vergezel Toby op een griezelig avontuur in een donkere wereld vol gevaarlijke situaties, vijanden en uitdagende puzzels.