Alle kogels kaatsen van de muren af, wat ervoor zorgt dat je vrienden geen plaatsje hebben om zich te verstoppen, maar pas op: de kogels zouden zich zomaar eens tegen je kunnen keren! In de game zitten 3 soorten wapens. Standaard heb je een shotgun vast, maar elke arena heeft 2 extra wapens die je kunt oprapen.
De eerste twee ken je waarschijnlijk al. Shotgun Voetbal en Hoofd Voetbal zijn letterlijk voetbal – maar met shotguns.