Tumblestone is het eerste originele actie-puzzel spel van de laatste vijftien jaar. Race tegen je vrienden in een multiplayer potje of daag jezelf uit in de verhaal mode. Los steeds moeilijkere en creatieve puzzels op, help een worst vrienden maken en vind uit wat er gebeurd is met de Trommelkroon.