Unepic
Daniel is een doodgewone jongen. Hij is geweldig goed in videogames, een grote fan van sciencefictionfilms en een beginneling in RPG’s. Tijdens een van zijn RPG-avonturen wordt hij geteleporteerd naar een kasteel. Daniel denkt dat hij het zich allemaal inbeeldt, en speelt ongestoord verder...
In het kasteel merkt hij dat er een mysterieus schaduwwezen in zijn lichaam leeft. Deze duistere geest kan met Daniel communiceren, maar kan hem niet besturen. Dit wezen heeft een eenvoudig doel: ontsnappen uit het lichaam dat hem gevangen houdt. Er zit helaas één addertje onder het gras: de duistere geest kan pas ontsnappen als Daniel sterft.
In het kasteel blijven de vijanden op hem afkomen, en de duistere geest probeert Daniel met elke stap die hij zet te liquideren. Plotsklaps ontdekt Daniel zijn doel: bevrijd de Pure-Spirits en breng de heerser van het kasteel, Harnakon, om het leven. Hoewel het allemaal heel erg lijkt op een typisch RPG-avontuur, zal Daniel weldra ontdekken dat niets is wat het lijkt...