De geweldige indiegame Unholy Heights komt naar de Nintendo Switch!
In Unholy Heights moet je appartementen managen, wat extra spannend wordt door tower defence-elementen. Als de duivel moet je huur incasseren, daarmee de leefomgeving verbeteren en met de kracht van je huurders alle menselijke avonturiers verslaan!