Roep je vrienden bijeen en lach je een breuk. Use Your Words is een partygame voor grappige mensen en hun vrienden!
Use Your Words is een game waarin spelers diverse minigames spelen en knotsgekke antwoorden moeten bedenken op allerlei vragen! Spelers kunnen hun smartphones en tablets als controller* gebruiken, wat zorgt voor een soepele en snelle gameplay. Spelers kunnen een van de verborgen House Answers gebruiken om andere spelers om de tuin te leiden, zodra iedereen zijn of haar stem mag uitbrengen.
Of je nu een groentje bent of een wereldberoemde komiek, deze game levert uren lang hilarische taferelen op. Roep je vrienden bijeen en lach je een breuk met Use Your Words!