De game is toegankelijk voor iedereen, omdat het verhaal wordt verteld zonder woorden!
Vier verschillende genres in één game! Ieder level is gebaseerd op een ander genre: runner, metroidvania, point-and-click-avontuur en puzzelplatformer.
En dat alles onder begeleiding van een originele atmosferische soundtrack, die het spelen nog aangenamer maakt!