Xeodrifter
Xeodrifter is het verhaal van een interstellaire reiziger die op ontdekkingsreis is door het universum. We maken kennis met onze avonturier als hij, nadat zijn schip beschadigd is door een botsing met een asteroïde, een kleine groep van vier planeten onderzoekt in de omegasector.