Volg ons op spannende avonturen in het DreamHouse waar alles mogelijk is!
Ga met Barbie mee voor een heleboel leuke activiteiten: bakken, koken, dansen, make-overs, huisontwerp, mode, tuinieren of epische zwembadfeesten! Kleed haar en haar vrienden aan met modieuze looks om op de foto te gaan!
Houd je van make-overs voor huisontwerp? Help me elke kamer te ontwerpen met prachtig behang en oogverblindende decoraties. Maak er je eigen droomhuis van!
Ontmoet mijn beste vrienden: Barbie "Brooklyn" Roberts, Renee, een sportfanaat; Daisy, een getalenteerde DJ; Teresa, een wetenschapsliefhebber; Nikki, een aspirant-modeontwerper en de enige echte Ken. Plus mijn familie, inclusief mijn vrolijke zussen: Skipper, Stacie en Chelsea! Zelfs mijn ouders, meneer en mevrouw Roberts, doen mee aan dit avontuur!
Waarom ga je niet met mij mee naar mijn geweldige keuken? Er zijn zoveel heerlijke recepten om te koken! Ga bakken met Skipper en plaats je smakelijke recepten op BarbieGram, zodat iedereen ze kan zien! Mmm... Ruik ik die cupcakes?!
Maak je klaar voor een make-over! Er is een kapsalon in het DreamHouse en je kunt talloze verschillende kapsels ontwerpen! Beleef een make-overdag voor meisjes met Teresa en bekijk alle coole accessoires die je aan je nieuwe look kunt toevoegen!