Cars 3: Vol Gas voor de Winst
Start je motoren en geef gas in Cars 3: Vol Gas voor de Winst: een game die gebaseerd is op de Pixar-film Cars 3.
Speel met meer dan twintig personages, waaronder Bliksem McQueen, Jackson Storm, Cruz Ramirez en de volgende generatie racers. Ontdek meer dan twintig circuits op locaties uit de film, zoals Radiator Springs.