DC's Justice League: Cosmic Chaos is een gloednieuw avontuur waarin de Justice League het opneemt tegen Mr. Mxyzptlk, een machtige grappenmaker uit de 5e dimensie. Voltooi missies boordevol actie, meedogenloze gevechten en spannende uitdagingen op jouw manier! Kruip in de huid van Batman, Wonder Woman en Superman, werk samen met andere superhelden en ga de strijd aan met de machtigste superschurken uit het DC-universum.
Verzamel en upgrade: ontgrendel speciale kostuums en Artifacts of Justice, 30 krachtige aanvals- en verdedigingsitems waaronder de boog van Green Arrow en de mantel van Raven.