Endless Dungeon
Endless Dungeon is een roguelite strategische actiegame die zich afspeelt in het bekroonde maar vaak dodelijke Endless-universum. Rekruteer een team helden dat schipbreuk geleden heeft, waag je in een lang geleden verlaten ruimtestation en bescherm je kristal tegen eindeloze hordes monsters...
Oké, je schip is zo dood als een pier en je zit op een ruimtestation dat naar de haaien ging lang voordat die tanden hadden. Er zijn hier mensen die hier al tientallen jaren gestrand zijn, boordevol grote verhalen over wat er wel en niet is. Verhalen over hoe je zou kunnen ontsnappen... of hoe je hier voorgoed vast zou kunnen zitten... Jij moet zien uit te vogelen wat er aan de hand is. Je moet samenwerken met een paar andere schipbreukelingen en een gloednieuw verhaal in het Endless-universum zien te overleven.
Je kunt maar beter je uitrusting controleren en je riem aansnoeren, want achter elke deur die je opent zit een kamer die gemeen, nieuw en anders is. Maar als je het juiste geschut en het juiste werktuig voor het juiste doelwit hebt, en je gebruikt je speciale talenten om de monsters van je af te houden die proberen op je kristal te kauwen, nou, dan zou je gewoon lang genoeg kunnen leven... om de volgende deur te openen.
Stel een groep samen uit een selectie 'helden' (dat is eigenlijk wel teveel eer) uit de hele melkweg. Elk van deze ontdekkingsreizigers, schatzoekers en bandieten heeft zo zijn eigen verhaal en zijn eigen... eigenaardigheden. Dus ga naar de Saloon, rust je team van drie uit en kijk of je de kern van het station kunt bereiken.
Je kunt de hele ploeg in je eentje besturen, of een paar vrienden bij elkaar roepen om de geheimen van het station te ontdekken... en te kijken of het je lukt om samen weg te komen. Heb je het lef om het kristal in je eentje te begeleiden, of wil je liever je tactische teamoverlevingsvaardigheden testen met talloze deuren en kuddes monsters?