Farming Simulator Nintendo Switch Edition
Ga de uitdagingen aan van de moderne boer! Ontdek een enorme open wereld inclusief een gedetailleerde omgeving in Noord-Amerika, vol landbouwactiviteiten en met honderden hectaren grond. Er zijn meer dan 250 authentieke landbouwvoertuigen en machines van meer dan 75 fabrikanten met merken zoals: Challenger, Fendt, Massey Ferguson en Valtra.