Van kleine brandjes tot CBRN-incidenten, de beroepsbrandweer voert allerlei soorten operaties uit. Traceer en analyseer gevaarlijke goederen, stel goederentransporten veilig, en dam ontsnappende vloeistoffen in. Gebruik de robot om verontreinigde objecten te bergen en levens te redden!