Speel als Mazu, Rocky, Bill en Tiny en strijd in acht hapklare spellen. Je vliegt door woestijnen, racet over gletsjers, mikt met bessen op doelen en meer. Maar pas op: misschien komt Giganto zelf ook nog meestampen!
Met de vele speltypen kun je je eigen toernooi organiseren, het opnemen tegen computergestuurde tegenstanders of iedereen erbij roepen voor een spel op gedeeld scherm. Kun jij de meeste medailles behalen en de Super Giganto Ananas verdienen? Moge de beste dino winnen!