Happy Birthdays
De legendarische Yasuhiro Wada (TOYBOX Inc.) komt met Happy Birthdays: een sandbox-game waarin spelers kubusvormige werelden creëren waarin unieke levensvormen ontstaan. Door zorgvuldig te experimenteren kunnen spelers de wereld vormgeven en de temperatuur veranderen om de condities voor het leven te creëren en getuige te zijn van het ontstaan van een heel ecosysteem!