Horse Club Adventures
Horse Club Adventures is een enerverend actie-avontuur met verschillende opdrachten, leuke minispellen, raadselachtige geheimen en allerlei ontgrendelbare voorwerpen, maar ook verzamelvoorwerpen en aanpassingsopties.