Inspector Gadget: MAD Time Party
Metro City is in handen gevallen van de boosaardige Dr. Klauw en zijn MAD Agenten. Om de stad te redden, moet Inspector Gadget naar het verleden reizen met een tijdmachine. Helaas gaat die kapot en worden zijn voorouders naar het heden geteleporteerd.
Je missie: Verken Metro City en strijd met je voorouders om de ontbrekende delen van de tijdmahine te verzamelen. Je moet minispellen voltooien om de bouten te ontgrendelen die nodig zijn om de machine te repareren. Speel tegen drie voorouders van Gadget om de bouten te verdienen.
Bezoek iconische plekken uit de beroemde originele serie, ontmoet personages zoals Chef Quimby, Penny, en de MAD Agenten, en gebruik de diverse snufjes van de inspecteur om terug te vechten tegen de MAD-krachten.
Ga mee met een spannend avontuur waarbij je de rol speelt van de legendarische Inspector Gadget en red Metro City uit de greep van Dr. Klauw!
Geniet van de superbe soundtrack van Tanis Chalopin, de dochter van Inspector Gadget's bedenker, Jean Chalopin.