Geniet van het originele verhaal van ONE PIECE: van het dorp Fuschia waar het allemaal begon tot het koninkrijk Dressrosa, een mysterieus eiland onder het bewind van de boosaardige Doflamingo.
Ga met de Straw Hat Crew net als in het originele verhaal op reis naar de meest fantastische locaties en doe mee aan epische gevechten: Marineford, Fish-Man Island, Punk Hazard en Dressrosa!