PAC-MAN is jarig! Maar als hij thuiskomt, ontdekt hij tot zijn grote schrik dat de spoken zijn familie en vrienden hebben ontvoerd en zijn feestje hebben verpest! Dat laat hij natuurlijk niet op zich zitten en dus vertrekt hij direct naar Ghost Island!