Krijg een voorproefje van Pocket Bravery met de demo!
Geïnspireerd op klassieke vechtspellen uit de jaren '90 'Pocket Bravery' een modern vechtspel met een retro twist!
Met originele personages, levendige kleuren en een indrukwekkend gevechtssysteem is 'Pocket Bravery' ontworpen met spelers op hoog niveau in gedachten, terwijl het voor beginners eenvoudig toegankelijk is om op te pakken en te spelen!
Kies je vechter - 12 uiteenlopende personages om uit te kiezen, allen met unieke vaardigheden en speelstijlen!
Wereldpodium - Kies je arena met 20 verschillende arena's over de hele wereld om uit te kiezen!
Tijd voor een verhaal - Volg het verhaal van Nuno en de anderen terwijl ze de criminele organisatie Matilha onderzoeken!
Lokale en online multiplayer met 'Rollback Netcode' voor online vechten met ultralage latency!